سرمایه‌گذاری درست و مشارکت بخش خصوصی زمینه‌های افزایش درآمد آن‌ها را فراهم خواهد کرد و این امر موجب رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی در جامعه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدعباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در نشستی با مجموعه کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان  با اشاره به تعامل مطلوب همشهریان سمنانی و ارتباط مطلوب بین مردم با اوقاف و امور خیریه این شهرستان گفت: اوقاف ظرفیت‌های خوبی دارد که اگر در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری شود، در تحقق شعار سال نقش بسزایی خواهد داشت.

او افزود: سرمایه‌گذاری درست و مشارکت بخش خصوصی زمینه‌های افزایش درآمد آن‌ها را فراهم خواهد کرد و این امر موجب رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی در جامعه خواهد شد.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به اماکن و بقاع متبرکه موجود در این شهرستان اظهار کرد: وجود آستان مقدس امامزاده‌ها و بقاع متبرکه و نیز حضور مردم در این اماکن، ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

دانایی تصریح کرد: سوق دادن نیات واقفان به سمت نیاز‌های روز جامعه موضوع مهمی است که متولیان اوقاف سمنان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام / م

ضرورت سوق دادن نیات واقفان به سمت نیاز‌های روز جامعه

برچسب ها: احکام شرعی ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.