مهم‌ترین حوادث هجدهم آبانماه سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه هجدهم آبانماه سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید:

دپو ۱۲ میلیارد ریال پودر بدن سازی

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۲ میلیارد ریال پودر بدن سازی و ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در عملیات پلیس در بازرسی از یک شرکت صنعتی اراک خبر داد.

سرهنگ مفخمی گفت: با تشدید طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از نگهداری اقلام قاچاق در یک شرکتی واقع در شهرستان اراک مطلع شدند و با تکمیل تحقیقات نامحسوس ماموران انتظامی این محل شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

او اضافه کرد: در این عملیات ۲ هزار و ۴۰۰ قوطی و کیسه پودر‌های بدن سازی که به منظور انتقال به تهران در این محل دپو شده بود، کشف شد و در ادامه این عملیات و در بازرسی انجام شده از یکی دیگر از سوله‌های این شرکت صنعتی، ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال نیز که در حال فعالیت بود، کشف شد؛ و ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ارزش پودر و قرص‌های کشف شده در حدود ۱۲ میلیارد ریال و ارزش ریالی دستگاه‌های استخراج ارز نیز ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

کشف شیشه وهروئین

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک از کشف ۸۰ بسته ماده مخدر شیشه و هروئین از ۲ فروشنده مواد مخدر در اراک خبرداد.

سرهنگ مختاری افزود: در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان اراک، از ۲ توزیع کننده مواد مخدر ۸۰ بسته مخدر شیشه و هروئین آماده فروش کشف شد.

ماشین لباسشویی‌های قاچاق

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ماشین لباسشویی‌های قاچاق از یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی در اراک خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان، یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی متخلف شناسایی و ۸ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق در بازرسی از آن کشف شد.

مسافر قاچاقچی

سرهنگ محمدعقلیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف یک کیلو گرم تریاک در عملیات پلیس شازند از یک مسافر خبرداد.

سرهنگ سلگی افزود: فردی که تحت عنوان مسافر در حال جابجایی مقدار یک کیلوگرم تریاک بود، در عملیات پلیس شازند دستگیر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.