سریال‌های خارجی با تزریق ناامیدی آثار مخربی به دنبال دارند و جلوگیری از این آثار مستلزم آموزش مادران است.

مریم اسماعیلی فرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: سریال‌های خارجی و دنبال کردن رسانه‌های بیگانه که امروز بین خانواده ها رواج یافته آثار مخربی از جمله نا امیدی را در خانواده‌ها تزریق می‌کند که منجر به انفعال اعضای خانواده آن می‌شود.

او در ادامه افزود: آموزش سواد رسانه‌ای به مادران باتوجه به نقش مهم تربیتی آنان در خانواده باید در اولویت آموزش سواد رسانه‌ای قرار بگیرد چرا که این مادران هستند که اصلی ترین وظیفه را در تربیت و پرورش انسان در اولین بنیان اجتماعی یعنی خانواده بر عهده دارند.

اسماعیلی فرد در ادامه با اشاره به برگزاری جشن اقوام در سال گذشته افزود: جشن اقوام و غرفه های صنایع دستی برنامه ای بود که اعتبار آن توسط معاونت محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تامین شده بود.

او در پایان گفت: وظیفه اصلی برگزاری این گونه برنامه ها با ارگان های دیگری است و آن برنامه به طور خاص توسط ما برگزار شد اما مجموعه مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری قادر به ارائه مشاوره در زمینه مشاغل خانگی که عمدتا متولی آن بانوان هستند، است.

انتهای پیام/د. خ

سواد رسانه‌ای

برچسب ها: استانداری ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.