رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: بازدید ایمنی از جایگاه‌های سی ان جی شهر ساری با هدف پیشگیری از حوادث ناشی از انفجار و آتش سوزی انجام شد.

سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با هدف پیشگیری از حوادث ناشی از انفجار و آتش سوزی، جایگاه‌های سی ان جی سطح شهر ساری از سوی کارشناسان اداره پیشگیری و آموزش سازمان آتش نشانی مورد بازدید قرار گرفت.

او افزود: در بازدید از جایگاه‌های سی ان جی رعایت اصول پیشگیری و ایمنی و رعایت سیستم آتش نشانی اعم از سیستم اعلام و اطفای حریق و سایر موارد ایمنی مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه تمامی کارکنان جایگاه‌های سوخت آموزش‌های ایمنی را با حضور در سالن آموزش آتش نشانی فرا گرفتند، گفت: اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های ایمنی در جایگاه‌های سوخت از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان جایگاه‌ها ملزم هستند دستورالعمل‌های صادر شده از سوی این سازمان را جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه رعایت و اجرایی کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به شهروندان توصیه کرد: سیلندر گاز سی ان جی خودرو حتماً دارای استاندارد و گواهینامه نصب هیدرواستاتیک از مراکز مجاز و دارای صلاحیت باشد.

او گفت: در زمان انجام سوخت گیری قبل از ورود به جایگاه سرنشینان از خودرو خارج شوند و شهروندان خودرو خود را به کپسول آتش نشانی مجهز کنند.

انتهای پیام/ س

پیشگیری از حوادث ناشی از آتش سوزی در جایگاه‌های سی ان جی ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.