تولید بیش از ۴ میلیون کیلوگرم خمیرمایه در شرکت خمیر مایه و الکل رازی

مدیر عامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی گفت: بیش از ۴ میلیون کیلوگرم خمیر مایه در این شرکت تولید شده است.

علی احتشامی مدیر عامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: این شرکت از مجموعه شرکت‌های توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که با هدف تولید محصولات بیوتکنولوژی مورد نیاز بازار‌های داخلی و خارجی در سال ۱۳۷۷ موفق به اخذ موافقت اصولی و جواز تاسیس از سازمان صنایع و معادن خوزستان شد.

او افزود: در شرکت توسعه صنایع نیشکر، از ضایعات نیشکر محصولاتی از جمله؛ الکل، خمیرمایه، ام دی اف، نئوپان، شکر دارویی، شکر سفید و طعم دار تولید می‌شود.

احتشامی درخصوص میزان تولید خمیرمایه در شرکت خمیر مایه و الکل رازی اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال جاری، ۴ میلیون و ۶۷۴ و ۶۰۵ از این ماده تولید شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: خوشبختانه میزان تولید خمیرمایه در مقایسه با سال گذشته افزایش می‌دهد و شاهد افزایش ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۳۳ کیلوگرم تولید این ماده در مقایسه با مدت مشابه پارسال هستیم.

مدیر عامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی ادامه داد: از این میزان تولید، ۳۰۹ هزار و ۲۹۰ کیلوگرم برای مصرف درون استانی و ۲ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۵۳۰ کیلوگرم برای مصرف برون استانی صادر شده است.

به گفته علی احتشامی، در ۶ ماهه سال ۹۸، ۴۰۲ هزار و ۴۹۹ کیلوگرم به سایر کشور‌ها صادر گردید.

انتهای پیام/گ

صادرات خمیرمایه به آنسوی مرزها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.