اعضای کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در بازدید از کمربند شرق شهر قزوین بر تکمیل پل امام رضا (ع) با کمترین دخالت در باغستان سنتی تاکید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حکمت اله داودی رییس پارلمان محلی قزوین به بازدید کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری از محدوده پل ولایت و پل مرحوم ابوترابی اشاره کرد و گفت: با توجه به بازدید کارشناسی این کمیته قرار شد تا با کمترین دخالت در باغستان سنتی و حداکثر تا لبه پشت ساختمان‌های موجود در بلوار جمهوری اسلامی کمربندی و ادامه پل امام رضا (ع) احداث شود.

داودی افزود: محور نسیم شمال هم مورد بازدید اعضای این کمیته قرار گرفت و وضعیت بهسازی این محور به تایید اعضای آن رسید.
او اضافه کرد: قسمت‌هایی از اراضی عظیم زاده و طرح‌هایی که شرکت آورث در این زمینه داشت، مورد استقبال رییس و اعضای کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران قرار گرفت.

او با مثبت ارزیابی کردن این بازدید‌ها تصریح کرد: به گفته کارشناسان کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، آنچه در این بازدید‌ها روشن است با آنچه برخی تشکل‌ها مطرح کرده بودند به ویژه در بهینه سازی و ساماندهی رودخانه باراجین متقاوت بود.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار امیدواری کرد: هر چه سریعتر جلسات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برگزار و نتایج مصوبات برای اجرا به شهرداری قزوین ابلاغ شود تا شاهد تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ک

بازدید اعضای کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از کمربند شرق شهر قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.