محمدتقی زمانی‌نژاد گفت: تا کنون ۹۲۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان آبان ماه ۲ هزار واحد برای افتتاح آماده خواهدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدتقی زمانی‌نژاد مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان درباره آخرین وضعیت بازسازی واحد‌های مسکونی در مناطق سیل‌زده استان اظهارداشت: ۲۱ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی خسارت‌دیده شهری و روستایی در اثر طوفان، رانش زمین و سیل داشتیم.

او افزود: اخیراً نیز احداث ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی به استان ابلاغ شده که اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و معرفی متقاضیان به بانک‌ها در حال انجام است.

مدیرکل بنیادمسکن استان درباره اتمام مرمت واحد‌های مسکونی خسارت‌دیده نیز بیان داشت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تعمیراتی بود که وام‌ها، کمک‌های بلاعوض و سیمان رایگان بین متقاضیان توزیع شد.


بیشتر بخوانید:کار بازسازی منازل سیل‌زده گلستان به اتمام رسید/تحویل ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحدمسکونی به سیل‌زدگان


زمانی‌نژاد با اشاره به نیاز ۷ هزار و ۷۰۰ خانوار برای ساخت واحد‌های مسکونی جدید اظهارداشت: از این تعداد تا کنون کار ساخت ۶ هزار و ۶۲۰ واحد شروع شده است. همچنین فونداسیون ۵ هزار و ۲۰۰ واحد، اسکلت ۴ هزار و ۱۳۶ واحد و سقف ۲ هزار و ۶۶۲ واحد به اتمام رسید.

او با بیان اینکه یکهزار و ۷۵۰ واحدمسکونی نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارند، گفت: تا کنون ۹۲۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان آبان ماه ۲ هزار واحد برای افتتاح آماده خواهدشد.

انتهای پیام/ب

جزییات افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی سیل زدگان در گلستان

برچسب ها: سیل ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.