سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ملی خوبی داریم و امیدوارم برنده بازی با عراق باشیم.

صادقی: عراق را می‌بریم/ از بازی تیم جوانان راضی هستمابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا تهران پس از تماشای دیدار تیم‌های جوانان فوتبال کشورمان مقابل امارات که با برتری ۲ بر صفر شاگردان پورموسوی همراه شد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به بازیکنان، مربی تیم و مردم ایران این پیروزی‌ها را تبریک می‌گویم. بردن ۳ بازی پیاپی خوب است. من بازی اول و سوم را به ورزشگاه آمدم. تیم سایپا جوان است و  ۲ تن از بازیکنان ما در تیم ملی جوانان حضور دارند. دوست داشتم بازی‌ها را از نزدیک ببینم و به واسطه جوان بودن خودم، دوست داشتم خیلی چیز‌ها را یاد بگیرم.

او ادامه داد: از بازی تیم جوانان راضی هستم. وقتی که ۳ بازی را بردند یعنی خوب، باانگیزه و پر تلاش بازی کردند و از نظر فنی خیلی خوب کار کردند.

صادقی درمورد اینکه چرا تیم‌های پایه خوب نتیجه می‌گیرند، اما با بالا رفتن سن برخی از بازیکنان، این راه ادامه دار نمی‌شود، گفت: فعلا در مرحله مقدماتی این بازی‌ها برگزار شد و باید از این تیم بعد‌ها حمایت شود. این تیم باید حفظ شود و بعد‌ها به رده سنی امید‌ها و بزرگسالان بروند. در رده بزرگسالان کار سخت می‌شود و رقبای مان امکاناتی بیشتری دارند. آن‌ها بیشتر هزینه می‌کنند و اردو‌های شان قابل مقایسه با ما نیست. البته فدراسیون در رده‌های پایه خوب کار می‌کند.


بیشتر بخوانید: ایران ۲ - امارات صفر/ صعود مقتدرانه شاگردان پورموسوی به مرحله بعد


او درخصوص بازی تیم ملی کشورمان در روز پنجشنبه مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود، بیان کرد:‌ امیدوارم این بازی را ببریم. تیم خوبی داریم و بازیکنان زیادی از این تیم در اروپا بازی می‌کنند و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و و جوان را در تیم داریم. شخصا فکر می‌کنم بازی با عراق را می‌بریم.

انتهای پیام/

اظهارات ابراهیم صادقی درباره تیم‌های ملی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
همانطور‌که‌بحرین‌رابردیم‌
تیم‌ملی واقعا حیف پول
فقط‌باغیرتان‌ساحلی
آخرین اخبار