فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در ۳۷مدرسه

۳۷ آموزشگاه در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ حسن رضایی جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه فتح این استان گفت:این فعالیت‌ها شامل زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، سلامت، تعلیم و تربیت و اقتصادی است.
 
او گفت: با بیان اینکه برای انجام این فعالیت‌ها ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شد افزود: ۵ دهستان زیلایی، چین لوداب، ممبی، دیشموک و جاورده در گروه هدف فعالیت این قرارگاه هستند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان هم گفت: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان فعالیت‌های مشاوره‌ای، تعمیر و تجهیز در مدارس انجام شد.
 
اردشیر یاری افزود: نشست مشترک اعضای قرارگاه و رؤسای آموزش و پرورش ۱۳ منطقه استان برای مشارکت در فعالیت‌های بهبود کیفیت مدارس برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی با مشارکت دیگر نهاد‌ها می‌توان در آموزش و پرورش انجام داد که بهترین بستر را قرارگاه فراهم کرده است.
 
مسئول کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان هم گفت: از سوی این قرارگاه ۱۹ روحانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس فعالیت می‌کنند.
 
حجت الاسلام احمد حرمت کیش افزود: برنامه‌های قصه‌گویی، پرسش و پاسخ روخوانی و روانخوانی قرآن و اجرای طرح ارتباط مسجد، خانه و مدرسه از برنامه‌های فرهنگی در مدارس است.
 
مسئول کارگروه زیر ساخت عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان هم گفت: یک میلیارد ریال برای نوسازی مدارس، محوطه سازی و رنگ آمیزی مدارس دیشموک هزینه شد.
 
رستگار افزود: شاداب سازی مدارس از اولویت‌های فعالیت در آموزشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 
انتهای پیام/ط

فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی آموزشگاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.