کالدرون در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ پوشان پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) این تیم اظهار کرد: همه چیز خوب است و بعد از چند روز استراحت از دیروز تمرینات را شروع کردیم. کمال کامیابی‌نیا هم تمریناتش را دیروز با تیم شروع کرد و به خاطر این اتفاق هم خوشحال هستیم.

او افزود: البته چهار بازیکن هم از تیم جوانان و امید به تمرین اضافه شدند، چون همیشه دوست دارم از جوانان در تیم اصلی استفاده کنم. این نفرات بازیکنانی هستند که کیفیت دارند و برای آینده می‌توانند از تجربه کار کنار بزرگسالان استفاده کنند.

کالدرون: دوست دارم از جوانان در تیم اصلی استفاده کنم/ مربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنانی را به تیم دعوت کند/ جونیور هنوز عضوی از تیم است

کالدرون در خصوص محرومیتش ادامه داد: باشگاه بیانیه‌ای منتشر کرد و در واقع همه چیز در آن بیانیه گفته شده است. صحبت دیگری درباره این موضوع ندارم. پیش از این با کسی در این باره صحبت نکرده‌ام و تنها چیزی که مطرح شده همان بیانیه صبح امروز باشگاه است.

سرمربی پرسپولیس تهران در خصوص روند جذب بازیکن خارجی اظهار کرد: این یک کار بین کادرفنی، باشگاه و بازیکنی که بتواند با شرایط باشگاه همخوانی داشته باشد، است و هنوز زود است وارد مذاکره شویم و درباره این موضوع صحبت کنیم.

وی درباره دعوت شدن ترابی گفت: مربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنانی را به تیم دعوت کند و بازیکنان من در دنیا جزء بهترین‌ها هستند، اگر دست من بود، دوست داشتم تمام بازیکنانم به تیم ملی دعوت شوند. من مربی پرسپولیس هستم و در واقع مربی تیم ملی باید تصمیم بگیرد که چه بازیکنانی در تیم ملی باشند و برای انتخاب بازیکن گزینه‌های زیادی هم دارد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درباره تعطیلات زیاد لیگ نیز اظهار کرد: تیم ملی نیاز به فضا، زمان و کار دارد و به نظر من تیم ملی هم نیاز به ۱۰، ۱۲ روز دارد و این زمان باید به تیم ملی هم داده شود. وقفه‌هایی که در لیگ به وجود می‌آید برای بعضی از تیم‌ها خوب برای و بعضی از تیم‌ها بد است و در تعطیلی قبلی مسابقات لیگ برتر ما خوب نبودیم و الان سعی می‌کنیم که در بازی اول‌مان بعد از تعطیلی لیگ مثل بازی‌های اخیرمان خوب بازی کنیم.

کالدرون: دوست دارم از جوانان در تیم اصلی استفاده کنم/ مربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنانی را به تیم دعوت کند/ جونیور هنوز عضوی از تیم است

کالدرون در مورد جونیور براندائو هم خاطرنشان کرد: جونیور هنوز عضوی از تیم است و شاید بتوانم از او در بازی‌ها استفاده کنم و این موضوع به تمرینات بستگی دارد. ما هیچ بازیکنی را رد نمی‌کنیم و همه را مدنظر داریم. اگر دیدید که جونیور یک بار دیگر بازی می‌کند به این معناست که در طول هفته خوب تمرین کرده و بازی می‌کند.

او در خصوص مشکلات مالی باشگاه بیان کرد: ما هنوز منتظر جواب باشگاه هستیم. بعد از چهار روز تطعیلی برگشتیم و متأسفانه هنوز زمین تمرین ما همان مشکلات سابق را دارد. وقتی شرایط زمین خوب نیست شن می‌ریزند تا منافذی را که به وجود می‌آید از بین ببرند و سطح زمین را پر کنند، ولی ظاهراً حتی پول برای خرید شن هم وجود نداشته است!


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی به کالدرون تخفیف داد


کالدرون افزود: من کمی نگران هستم و فکر می‌کنم شن چیز گرانی نباشد. باید از یک زمین تمرین‌مان خوب مراقبت و آن را حفظ کنیم. این پروسه‌ای که گفتم بخشی از مراحل نگهداری زمین است. امیدوارم خیلی زودتر مسائل مالی حل شود، چون چند ماه است که منتظریم و بازیکنان باید مطالبات سال گذشته‌شان را دریافت کنند. وقتی زمستان می‌شود برای زمین، شن چیز مهمی است و می‌دانم که مدیر باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند که مشکلات حل شود و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

کالدرون: دوست دارم از جوانان در تیم اصلی استفاده کنم/ مربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنانی را به تیم دعوت کند/ جونیور هنوز عضوی از تیم است

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از باشگاه چند درصد دریافتی داشته است، گفت: ۲۰ درصد از قسط اولم را دریافت کرد‌ه‌ام و ماه بعد زمان پرداخت قسط دوم است. من با شرایط باشگاه راه آمده‌ام و همان‌طور که شما می‌دانید ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. در این مدت تلاش کردم بهترین نتیجه را بگیرم و مدیریت هم در تلاش است، اما در نظر داشته باشید که ما بدون بازیکن خارجی در حال رقابت با برخی از تیم‌ها هستیم که بازیکنان خارجی خوبی دارند. این کار و شرایط پرسپولیس قابل تقدیر است.

کالدرون در پایان گفت: وظیفه من این است که با باشگاه راه بیایم و کاری انجام ندهم که از این تاریخ تا ماه دسامبر (۱۱ آذر ماه) به باشگاه صدمه برسد. من جان و زندگی‌ام را در این راه می‌گذارم. تا آن زمان کار خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/

اظهارات کالدرون درباره شرایط پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۵:۵۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
از آرژانتین چه خبر ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
کالدرون تیم پرسپولیس بدبخت میکنه من که ازش خوشم نمیاد
آخرین اخبار