فرماندار روانسر گفت : ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق سه روستای این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت : این اعتبار در روستا‌های «خراجیان و ده سرخ» در بخش مرکزی و روستای «بنچله» در بخش شاهو هزینه می‌شود.

او با بیان اینکه کمربندی شهر روانسر به دلیل حجم بالای تردد نیازمند روشنایی است، افزود: بلوار ویس القرن حدفاصل پادگان شهید همت تا ابتدای جاده روستای سلکان نیز از دیگر معابری است که نیازمند تامین روشنایی است.

فرماندار روانسر افزود: استقرار نمایندگی اداره برق در مرکز بخش شاهو یکی دیگر از اولویت‌های این شهرستان است.

مصطفی زاده افزود: حوزه ماموریتی اداره برق این شهرستان وسعت زیادی دارد و تامین نیروی انسانی از دیگر نیار‌های این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه کمربندی شهر روانسر در حریم شهر قرار دارد این شرکت آمادگی دارد با پایان عملیات ساماندهی این مسیر از سوی شهرداری و تامین تجهیزات از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، عملیات طراحی، نظارت و اجرای تامین روستایی کمربندی شهر روانسر را انجام دهد.

امیدعلی مرآتی افزود: تامین روشنایی پادگان شهید همت تا ابتدای جاده سلکان نیز در دستور کار است و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او افزود: مرکز اتفاقات و عملیات اداره برق نیز در شهر شاهو مستقر خواهد شد و در صورت فعالیت دفتر پیشخوان روستایی، زمینه فروش انشعاب برق را در این بخش فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: در راستای تقویت نیروی انسانی در شهرستان روانسر ۲ نفر نیروی متخصص به مجموعه اداره برق شهرستان اضافه می‌شود.

مرآتی گفت: به دلیل نزدیکی به مرکز استان و دسترسی آسانتر و بهتر، مرکز دیسپاچینگ (۱۲۱) شرکت برق در منطقه اورامانات نیز در روانسر مستقر می‌شود و این مرکز جوابگوی درخواست‌های مشترکین خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اصلاح و بهینه‌سازی اختصاص یافت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.