رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از احداث مرکز تفریحات آبی در روستای هدف گردشگری جبدرق واقع در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر ظهر امروز در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: روستای پر جاذبه جبدرق در کنار رودخانه تمدن ساز قره سو واقع شده است که با اجرای پروژه آدرلند جبدرق تحول عظیمی در توسعه پایدار این روستا شاهد خواهیم بود.

او افزود: این مجموعه در بهترین چشم انداز منطقه با وسعت ۱۵/۵ هکتار و با زیر بنای ۲۸ هزار و ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۴۰ نفر به صورت مستقیم احداث می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر با اشاره به بخش‌های مختلف این مجموعه ادامه داد: در این مجموعه سازه‌های کابلی، تفریحات آبی، باغ پرندگان، دهکده حیوانات، بازارچه، رستوران و واحد‌های اقامتی در نظر گرفته شده است.

ایمانی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه محور در روستا‌ها افزود: پروژه‌هایی از این دست با ساختار اقلیمی منطقه متناسب بوده و منجر به عرضه قابلیت‌های منطقه در قالب محصولات گردشگری، توانمندی ها، قابلیت‌ها و فرهنگ منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح‌های توسعه محور در روستا‌های استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.