معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: کنترل‌های مضاعف بر نحوه عملکرد سایت دفع پسماند‌های صنعتی انجام تا ضوابط بهداشتی و زیست محیطی در آن رعایت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه مشترک با مدیرکل محیط زیست استان دفع صحیح پسماند‌های صنعتی در استان را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: ضروری است مکان‌های پیشنهادی دفع پسماند صنعتی استان که پیشتر مورد مطالعه قرار گرفته است، توسط مشاور مورد بازنگری قرار گیرد و تا اعلام نتیجه برای احداث سایت جدید، کنترل‌های مضاعف بر نحوه عملکرد سایت فعلی انجام تا تمامی ضوابط بهداشتی و زیست محیطی در آن رعایت شود.

فرخ زاد تاکید کرد: چنانچه در نحوه دفع پسماند‌های صنعتی در سایت فعلی اهمالی صورت گیرد، حتما برخورد جدی و قانونی خواهد شد چرا که حفظ سلامت مردم و محیط زیست از ا ولویت‌های ضروری و مهم ماست.

او همچنین درباره طرح توسعه دهکده طبیعت یادآور شد: مجوز‌های مورد نیاز برای توسعه دهکده توسط شهرداری اخذ شود و اگر مجوز فعلی هم نیاز به تمدید دارد در اسرع وقت برای تمدید آن اقدام شود تا کار این مجموعه گردشگری در استان به لحاظ قانونی با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/ک

کنترل‌های مضاعف بر نحوه عملکرد سایت دفع پسماند‌های صنعتی انجام  شود

برچسب ها: پسماند ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.