بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: امروز فقط به عشق تیم ملی در تمرینات حاضر شدم و دعا می‌کنم برابر عراق پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شد و از نزدیک تمرینات شاگردان ویلموتس را زیر نظر گرفت. او درباره حضورش در تمرینات تیم ملی گفت: هدف خاصی بابت حضور من در تمرین تیم ملی نداشتم و فقط به عشق بازیکنان تیم ملی امروز به تمرینات آمدم. من نمی توانم کاری برای تیم ملی انجام دهم به غیر از اینکه دعا کنم تا تیم ملی روز پنجشنبه برابر عراق پیروز شود.

شمسایی: به عشق تیم ملی امروز در تمرینات حاضر شدم

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی با تیم ملی عراق گفت: بازی با این تیم بسیار سخت و دشوار است. امیدوارم که بازیکنان ما که در سطح بین المللی خوش درخشیدند بهترین عملکرد را  برابر عراق نشان دهند. امیدوارم که با تمام توان و قدرت وارد مسابقه شده و از هیچ چیزی واهمه نداشته باشند.


بیشتر بخوانید: باقری: تیم ملی بازی سختی را پیش رو دارد/ بازیکنان ما زود عصبی می‌شوند


او افزود: تیم ملی ما از بازیکنان لژیونر باهوشی برخوردار است که هر کدام می توانند ما را در بازی برابر عراق کمک کنند. آرزو دارم تیم ملی روز پنجشنبه موفق شود تا بتوانیم با قدرت دوباره به رقابت های جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات وحید شمسایی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار