رئیس بسیج سازندگی استان البرز برای کمک به زلزله زدگان اعلام آمادگی کرده است و در صورت نیاز به کمک، گروه‌های جهادی وارد عمل خواهند شد.

اعلام آمادگی بسیج سازندگی  البرز برای کمک به زلزله زدگانعلی ترکاشوند رئیس بسیج سازندگی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، با اشاره به اعلام آمادگی گروه‌های جهادی استان البرز برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی گفت: بسیج سازندگی استان البرز برای کمک به زلزله زده‌ها اعلام آمادگی کرده است و در صورت نیاز به کمک، گروه‌های جهادی استان وارد عمل خواهند شد.

او افزود: برای کاهش شلوغی در کار‌های مدیریتی در کمک به زلزله زدگان  ، فعالیت‌های جهادی را به  استان مربوط  و استان‌های اطراف واگذار کرده اند ،زیرا استاندار آذربایجان شرقی تاکید داشته که در این مرحله از کمک به زلزله زده ها، فقط امدادها  از سوی خود استان باشد.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: هنوز از گروه‌های جهادی  البرز درخواست کمک به زلزله زدگان نشده است، اما گروه‌های جهادی استان به صورت خودجوش برای کمک به زلزله زده‌ها اقدام کردند.

ترکاشوند افزود: آواربرداری توسط قرارگاه خاتم استان آذربایجان شرقی و مسئولین شهر انجام می‌شود که تاکنون نیاز‌های اولیه و امکانات معیشتی زلزله زدگان توسط خود مردم استان زلزله زده و استان‌های معین انجام شده است.

انتهای پیام/ص.و

بسیج سازندگی البرز برای کمک به زلزله زدگان اعلام آمادگی کرد

 

برچسب ها: بسیج سازندگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.