معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اجرای عملیات جنگل کاری در ۲۳۳ هکتار از اراضی این استان طی سال جاری خبر داد.

اجرای عملیات جنگل کاری، احیاء وغنی سازی در سطح ۲۳۳ هکتار از جنگل های استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر جلالی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در جمع خبرنگاران حاضر در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به این که مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای جنگل کاری و مراقبت از پوشش جنگلی استان سمنان در نظر گرفته شده است، گفت: با برنامه ریزی‌های به عمل آمده ۴۰ هکتار جنگل کاری در منطقه ابر شهرستان شاهرود و ۸۰ هکتار جنگل کاری و بذرکاری در منطقه آسوران، هیکو، شهرستان مهدیشهر، ۳۶ هکتار در حوضه دامغان و ۷۷ هکتار در منطقه کالپوش و شهرستان میامی انجام خواهد شد.

او افزود: اجرای عملیات بیولوژیکی با رویکرد جامع نگری در حوضه آبخیز بوده که با هدف توسعه پوشش گیاهی، احیاء، بازسازی جنگل‌های مخروبه وافزایش سرانه جنگل می‌باشد. در استان سمنان طی سال جاری و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی عملیات جنگل کاری در سطح ۲۳۳ هکتار اجرا می‌شود.

انتهای پیام / م

۴۰ هکتار جنگل کاری در منطقه ابر شهرستان شاهرود انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.