رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری چند دیدار مهم در شرق و غرب آمریکا پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشان رفتند.  تیم بسکتبال مینه سوتا در یکی ازدیدار‌های بامداد امروز با تیم دیتروید بازی کرد و موفق شد با نتیجه ۱۲۰ - ۱۱۴ برنده بازی باشد. آن‌ها بدین ترتیب به ششمین بردشان در این رقابت‌ها دست یافتند و به رتبه هشتم کنفرانس غرب رسیدند.

تیم بسکتبال بوستون هم در کنفرانس شرق موفق شد با نتیجه ۱۱۶ - ۱۰۶ برنده بازی باشد و به روند صدرنشینی اش ادامه دهد و به آمار ۸ برد در ۹ بازی برسد. ممفیس گریزلیز هم موفق شد در دهمین بازی فصل خود با نتیجه ۱۱۳ - ۱۰۹ برابر سن آنتونیو به پیروزی برسد تا به سومین بردش در رقابت‌ها امسال دست یابد.

هیوستون هم در کنفرانس غرب با نیو اورلان بازی کرد و در پایان موفق شد با نتیجه ۱۲۲ - ۱۱۶ نیو اورلانز را ببرد و به روند خوبش ادامه دهد و به رده سوم کنفرانس غرب برسد. تیم بسکتبال یوتا هم البته در کنفرانس غرب وضعیت مشابهی با هیوستون دارد و با بردی که بامداد امروز به دست آورد به آمار ۷ برد در ۱۰ بازی رسید.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز قهرمان فصل گذشته NBA هم در ادامه روند بدش این بار با نتیجه ۹۸ - ۸۸ شکست خورد. نکته جالب اینجاست که با این نتیجه آمار ۲ تیم ۷ برد و ۳ شکست شد.  

نتایج بازی های امروز به شرح زیر است :

سومین شکست تورنتو در رقابت‌های فصل جدید / ادامه روند ناکامی‌های گلدن استیت


بیشتر بخوانید:

  کلیپرز برنده دربی لس آنجلس/ شروع خوب تورنتو در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال آمریکا

پیروزی نزدیک اوکلاهاما برابر میلواکی / زور تورنتو به لس آنجلس لیکرز نرسید

ادامه برد‌های لیکرز و سن آنتونیو در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا


انتهای پیام/ 

نتایج رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.