لحظه اصابت راکت نیروهای مقاومت به بزرگراهی در فلسطین اشغالی + فیلم

ویدئویی از لحظه برخورد موشک نیرو‌های مقاومت و نحوه عملکرد سپر دفاع ضد موشکی اسرائیل، موسوم به گنبد آهنین را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازیلحظه اصابت راکت به بزرگراهی در فلسطین اشغالی +فیلم باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوهایی از لحظه برخورد موشک مقاومت غزه به بزرگراهی در فلسطین اشغالی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده است. درپی شهادت و ترور دو نفر از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین  توسط رژیم صهیونیستی، یک فروند راکت  از سوی نیرو‌های مقاومت فلسطین شلیک شد و به بزرگراهی در نزدیکی شهر «یبنه» سرزمین‌های اشغالی اصابت کرد.

حمله صبح سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی «بها ابوالعطا» از رهبران جنبش جهاد اسلامی به شهادت او و همسرش منجر شد. در حمله دیگر، رژیم صهیونیستی منطقه «المزه» را نشانه گرفت و به دنبال آن «معاذ» فرزند «اکرم العجوری» از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی به شهادت رسید.

روز گذشته تل‌آویو در بیانیه‌ای به برخورد بخشی از موشک‌های شلیک‌شده از غزه اذعان کرده، اما مدعی شد که این موشک‌ها به مناطق غیرمسکونی و بایر برخورد کرده و سامانه گنبد آهنین «عمدا» به سوی آن‌ها نشانه نرفته است.

در ادامه ویدئویی از لحظه برخورد موشک مقاومت غزه به بزرگراهی در فلسطین اشغالی از زاویه درونی یک خودرو را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
این تازه اولشه