مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: واگذاری و نقل و انتقال زمین در مجرای غیر از مجرای شرکت شهرک‌های صنعتی استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در جلسه با اعضاء هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل گفت: تعیین تکلیف واحد‌های غیرفعال در شهرک‌های صنعتی مزیت دار، در دستور کار قرار دارد و با توجه به سرانه زمین صنعتی در استان و لزوم استفاده بهینه از زمین واگذاری شده، فسخ و خلع ید آن و بسترسازی برای حضور سرمایه گذاران جدید از ضروریات شهرک‌های صنعتی استان است.

او با اشاره به تملک واحد‌های تولیدی راکد از سوی بانک‌های استان افزود: با همکاری بانکها، واگذاری زمین به سرمایه گذارانی که دارای اهلیت سرمایه‌گذاری و تمام کننده در بخش تولید هستند انجام خواهد شد.

موسوی با تأکید بر اینکه بانک‌ها توانایی بنگاه داری را ندارند و واحد‌های تملک شده باید از طریق مزایده به کارآفرینان دارای اهلیت سرمایه گذاری واگذار شود گفت: واگذاری واحد‌های صنعتی به تملک درآمده بانک‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

او با اشاره به اهمیت ایجاد شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل افزود: برآورد مطالعه اولیه این پروژه انجام شده و با تأمین اعتبار اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/س
 

نقل و انتقال خودسرانه زمین در  شهرک‌های صنعتی ممنوع است

برچسب ها: شهرک صنعتی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.