کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: سعی کردیم تیم عراق را آنالیز کنیم و می‌دانیم که تیم خوبی دارد و بازی سختی در پیش داریم.

شجاعی:این بازی برای هر دو تیم حساس استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: مطمئن هستم بازی مهمی برای ماست. در این مدت کوتاه سعی کردیم تیم عراق را آنالیز کنیم و می‌دانیم که تیم خوبی دارد و بازی سختی در پیش داریم.


بیشتر بخوانید: پیش بینی فوتبال ایران و عراق


او ادامه داد: ما هم برای این بازی آماده هستیم و انگیزه داریم. در واقع می‌خواهیم بازی قبلی که در آن خوب نبودیم را جبران کنیم و بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم بازی خوبی باشد و همه می‌دانند که این بازی برای هر ۲ تیم حساس است و هر تیمی که بیشتر تلاش کند می‌تواند برنده دیدار باشد.

شناخت بازیکنان خیلی سخت و زمانبر است

شجاعی گفت: بی‌تردید برای هر مربی که تازه از راه می‌رسد و تیم را در درست می‌گیرد، شناخت بازیکنان خیلی سخت و زمانبر است، به خصوص در بحث تیم‌های ملی. این موضوع درباره آقای ویلموتس هم صدق می‌کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: فکر می‌کنم باتوجه به مدت کوتاهی که ایشان تیم را در اختیار گرفته نتایج و بازی‌های خیلی خوبی را شاهد بودیم و شناخت خیلی خوبی در این مدت زمان به دست آورده است و  به طور حتم با گذشت زمان و در آینده بازی‌ها و نتایج بهتری هم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار