همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان چند طرح ورزشی فردا در شهرستان مهاباد افتتاح می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان فردا به مهاباد سفر می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: چهار طرح ورزشی با حدود ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه، فردا پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: این طرح‌های ورزشی شامل بهره برداری از مرحله نخست بازسازی و تجهیز ورزشگاه آزادی مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه این شهرستان و بهره برداری از یک باب سالن ورزشی چندمنظوره و یک زمین چمن مصنوعی سرپوشیده است.

او اضافه کرد: بازسازی مرحله نخست ورزشگاه آزادی مهاباد شامل بهسازی ۲۵ هزار مترمربع از فضای این ورزشگاه، نصب ۱۰ هزار و ۳۵۰ مترمربع چمن مصنوعی و نصب پنج هزار صندلی است که در مجموع ۱۹ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد تصریح کرد: در مرحله دوم نیز نصب دکل‌های نوری، پیست تارتان، خوابگاه و احداث ضلع شرقی این ورزشگاه پیش‌بینی شده است.

مصطفی پور افزود: علاوه بر این، ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه هم با ۶۰ میلیارد ریال هزینه در سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: این ورزشگاه نیز شامل زمین چمن مصنوعی و بخش‌های اداری، سرایداری، سالن ورزش‌های رزمی و رختکن است که در فضایی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع احداث شده است.

مصطفی‌پور اضافه کرد: در این سفر همچنین دو طرح ورزشی بخش خصوصی نیز شامل یک سالن ورزشی چندمنظوره با زیربنای یکهزار و ۵۵۰ مترمربع و با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال و یک باب زمین چمن مصنوعی سرپوشیده با زیربنای یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۸۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

افتتاح چهار طرح ورزشی فردا با حضور وزیر ورزش در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.