مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشن کتاب البرز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: جشن کتاب البرز یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: پلاتو‌های تئاتر ارشاد البرز از پیچ اداری می‌گذرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، افزود: رونمایی کتاب‌های نویسندگان و مترجمان البرز، تقدیر از شرکت کنندگان و برگزیدگان کتاب سال البرز، تقدیر از فعالان و مروجان کتابخوانی و برترین فعالان استان در زمینه راه اندازی باشگاه‌های کتابخوانی از جمله برنامه‌های جشن کتاب البرز است.

۲۳ لغایت ۳۰ آبان ۱۳۹۸ بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که استان البرز نیز مانند سایر استان‌ها با برگزاری برنامه‌های متنوع نسبت به بزرگداشت این هفته اقدام می‌کند.

کتابگردی، جلسات نقد کتاب، کارگاه های آموزشی، افتتاح باشگاه های کتابخوانی، جشن کتاب البرز، رونمایی از کتاب های نویسندگان و مترجمان البرز، بازدید از اجرای طرح دوشنبه های کتابخوانی در مهدکودک ها، پیگیری اجرای طرح های روستاها و عشایر دوستدار کتاب و پایتخت کتاب ایران و ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق عشایری و اهدای کتاب به این مناطق، نمایشگاه کتاب در شهرستان های استان، مسابقات کتابخوانی و... از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان البرز است.

انتهای پیام/د.خ

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.