اعتبارات سال ۹۹ کهگیلویه وبویراحمد ظرف ۱۰ روز آینده توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان از توزیع اعتبارات سال ۹۹ استان ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.
 
حسن نوروزی با بیان اینکه سر جمع اعتبارات استانی، توازن، نفت و ۲۷ صدم درصد ورزش، هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان است گفت: ۵۰ درصد اعتبارات استانی، ۳۰ درصد اعتبارات توازن و ۱۰ درصد اعتبارات نفت توزیع شد و در حال حاضر آماده توزیع اعتبارات ۹۹ استان طی ۱۰ روز آینده هستیم.
 
او ادامه داد: اعتبارات سال ۹۸ در شورای برنامه‌ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها طبق دستورالعمل‌های بودجه توزیع و مبادله‌ موافقت‌نامه‌‌ها هم انجام شد. 
 
 نوروزی با اشاره به اصلاح ساختار بودجه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: دولت همه ساله ۱۵ آذر لایحه بودجه را به مجلس تقدیم می‌کرد و  توزیع اعتبارات استان‌ها معمولا در خرداد و تیر ماه بوده اما امسال چند ماه زودتر اعتبارات استانی توزیع خواهد شد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان در خصوص تهاتر بانکی هم گفت: در تهاتر نوع اول شامل بدهی دولت به پیمانکار، بدهی پیمانکار به امور مالیاتی و بدهی دولت به پیمانکار و پیمانکار به سیستم بانکی که با برگزاری جلسات توجیهی فرم‌ها تکمیل و به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.
 
انتهای پیام/ط

توزیع اعتبارات سال آینه به زودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.