مدیر کل راهداری اردبیل:

۸۷ کیلومتر راه روستایی تا پایان امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اردبیل از آماده سازی ۸۷ کیلومتر راه روستایی تا پایان امسال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اردبیل سهم این استان از طرح ابرار را ۸۷ کیلومتر عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی تلاش می‌شود این پروژه‌ها تاپایان سال آماده شوند.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص طرح «ابرار» (اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی) در استان اردبیل اظهار داشت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی باید تا پایان سال جاری ۲ هزار کیلومتر راه روستایی آماده و به بهر‌برداری برسد که سهم استان اردبیل از طرح ابرار ۸۷ کیلومتر در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: از ۸۷ کیلومتر سهم استان اردبیل، تاکنون ۲۸ کیلومتر شامل ۱۲ کیلومتر در شهرستان گرمی، ۸ کیلومتر در شهرستان مشکین‌شهر، ۸ کیلومتر در شهرستان اردبیل از نظر شن‌ریزی، بهسازی و زیرسازی آماده شده است.

رحمتی تصریح کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی طی روز‌های آینده تا ۴۵ کیلومتر نیز در پروژه‌های طرح ابرار استان اردبیل پیشرفت حاصل می‌شود.

او اعتبار ابلاغی طرح ابرار در استان اردبیل را ۹۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: البته باید توجه داشت که انجام روکش آسفالت در استان‌های سردسیر تابع شرایط آب و هوایی است و در صورت شروع بارندگی در استان، انجام روکش آسفالت پروژه‌ها به بعد از فروردین ماه سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای آماده سازی ۸۷ کیلومتر راه روستایی طرح ابرار تا پایان امسال انجام می‌دهیم تصریح کرد: اجرای طرح ابرار در استان اردبیل تاثیر قابل توجهی بر ارتقا ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر روستایی دارد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح ابرار در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
انشالله