۳۶۵ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی تکمیل و آماده بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آسمانی مقدم ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: این واحد‌ها در شهرستان‌های بیرجند، قاین، سرایان، سربیشه و نهبندان تکمیل و آماده بهره برداری است.

او با بیان اینکه خرداد کار ساخت مسکن محرومان در استان آغاز شده است، افزود: در این راستا ۶ هزار و ۱۸۸ پرونده تشکیل که از این تعداد ۵ هزار و ۹۷ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۲۶۴ پرونده موفق به انعقاد قرارداد با بانک‌ها شدند.

آسمانی مقدم افزود: تاکنون ۴ هزار و ۲۳ واحد مسکونی پی کنی شده که از این تعداد ۳ هزار و ۳۲۱ واحد به مرحله اجرای فنداسیون، ۲ هزار و ۲۷۶ واحد دیوارچینی و اسکلت، هزار و ۶۷۶ واحد به مرحله اجرای سقف و هزار و ۱۶ واحد به مرحله اتمام سفت کاری رسیده است.

او گفت: واحد‌های مسکونی محرومان در مناطق روستایی با متراژ ۴۰ تا ۶۰ متر و اسکلت پیچ و مهره ساخته شده که برای محرومان کم هزینه‌تر باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: به ازای هر واحد مسکونی ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله نیز پرداخت می‌شود.

از ۱۰ هزار مسکن مصوب شده در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی، ساخت ۵ هزار واحد مسکن محرومان به کمیته امداد امام خمینی و ۵ هزار واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول شد.

انتهای پیام/ک

تکمیل ساخت ۳۵۶ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.