بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درسته که به عراق باختیم، ولی در کل اصلا جای نگرانی نیست و به امید خدا از چهار بازی آینده ۱۲ امتیاز کسب می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اظهار داشت: اصلا جای نگرانی نیست و به امید خدا  از چهار بازی آینده ۱۲ امتیاز کسب می کنیم. انتقاد از تیم ملی همیشه بوده، اما امیدوارم همه مردم پشت تیم ملی باشند و بتوانیم به رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنیم.

او درباره تفاوت بین کی روش و ویلموتس گفت:اصلا به این موضوع ورود نمی‌کنم، ولی فکرمی کنم باید با قدرت پشت سرمربی تیم ملی باشیم تا نتیجه بگیرید.


بیشتر بخوانید: ربیع خواه: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به چهارمین قهرمانی متوالی دست یابیم/ درباره مسائل مالی حرفی ندارم


انصاری درباره شرایط پرسپولیس بیان کرد: شاید در برخی بازی‌ها نتیجه را در دقایق آخر واگذار کردیم، اما در مجموع نتیجه بدی نگرفتیم و امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم و به صدر جدو ل برسیم.

او درباره چیدمان پرسپولیس از سوی کالدرون تصریح کرد: من در این باره نمی‌توانم نظری بدهم و جواب منتقدان را نمی‌دهم و باید دستور سرمربی را انجام دهیم.

انصاری درباره وضعیت مالی گفت و پرونده شکایتی‌ها از جمله برانکو گفت:مشکلات مالی وجود دارد و همیشه یک پرونده‌ای بوده، ولی مهم‌تر از همه بازیکنان و کادر فنی هستند و مظلوم‌ترین نفرات محسوب می‌شوند و امیدوارم این مسائل هر چه سریعتر حل شود.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری در خصوص مسائل مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار