رئیس کمیته امداد کنگاور گفت: کمک به هزینه تحصیلی به دانش آموزان ودانشجویان مناطق محروم ۱۱۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

پرداخت  کمک هزینه تحصیلی به مددجویان کمیته امدادبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   کابلی رئیس کمیته امداد کنگاور درفعالیت کمک به مناطق محروم گفت:  اولویت کاری کمیته امداد کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در مناطق محروم و حمایت از خانواده‌های مستضعف برای ایجاد اشتغال‌های پایدار است و  درفعالیت کمک به هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان مناطق محروم با ضریب محرومیتی ۶ به ۲۳ نفر مبلغ ۱۱۵ میلیون  ریال کمک شده است.

او گفت: درفعالیت برگزاری اردو‌های زیارتی درمناطق محروم برای خانوار‌های تحت حمایت به ۳ خانوار برای اعزام به مشهد مقدس مبلغ ۱۰ میلیون  ریال ودر فعالیت پرداخت شهریه دانشگاه دانشجویان ساکن دراین مناطق به یک دانشجومبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار   ریال و در فعالیت پرداخت کمک موردی شامل کمک هزینه تعمیر مسکن وکمک معیشت وهزینه درمان به ۲۲ نفر مبلغ ۵۰ میلیون ریال کمک شده است.

او  افزود: اولویت اول این اداره رفع نیاز‌های خانوار‌های ساکن دراین مناطق روستایی می‌باشد که جمعا به ۴۹ خانوار مبلغ ۱۷۶ میلیون ۵۰۰ هزار ریال طی سال ۹۸ کمک شده است.

 

تخفیف بیش از۴۱۱   میلیون ریال انشعابات به مددجویان 



رییس کمیته امداد گهواره از تخفیف  ۴۱۱ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۷۰۰ ریال انشعابات آب، برق وگاز از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه به مددجویان کمیته امداد  خبر داد. 

قدمی  گفت: تا پایان مهر ماه سالجاری برای تعداد ۱۴۰ خانوار از مددجویان تحت حمایت معرفی نامه جهت تخفیف و اخذ انشعابات برای واحد‌های مسکونی آن‌ها صادر شده است که  در این راستا ضمن جبران بخشی از هزینه‌های اخذ انشعابات شامل: ۸۵ انشعاب گاز، ۳۵ انشعاب آب و فاضلاب و ۲۰ انشعاب برق  است.

انتهای  پیام/ز

 

 



برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم ملکی ورنامخواستی
۰۷:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
کمک هزینه کمک دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی