با افزایش نرخ بنزین نباید قیمت‌ها بدون نظر کارشناسی تغییر کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال افزایش نرخ بنزین، نباید قیمت‌ها بدون هیچ نظر کارشناسی تغییر کند و در صورت هرگونه تخلف با خاطیان برخورد می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه تنظیم بازار گفت: به دنبال افزایش قیمت بنزین مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به ستاد‌های این نهاد نظارتی و صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند.

او اضافه کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و بر اساس هماهنگی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان، تیم‌ها و گروه‌های بازرسی و نظارت بر بازار، بخش خدمات و ناوگان حمل و نقل مسافربری افزایش می‌یابد.

عمرون افزود: در پی افزایش نرخ بنزین، نباید قیمت‌ها بدون هیچ نظر کارشناسی تغییر کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان به صورت جدی و براساس قانون برخورد خواهد شد.

عمرون یادآور شد: مردم چهارمحال و بختیاری می‌توانند گزارش تخلفات احتمالی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اینک ۶ تیم برای بازرسی و نظارت بر بازار استان آماده است که با توجه به شرایط کنونی به تیم‌ها و گروه‌های بازرسی بیشتری نیاز است.

عمرون تاکید کرد: ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری برای رسیدگی به تخلفات احتمالی و نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی، ناوگان حمل و نقل و اصناف به خصوص نانوایی‌ها آمادگی دارند.

انتهای پیام/خ

نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار