فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: شهروندان مراقب سوء استفاده دشمنان از سهمیه بندی بنزین باشند .

شهروندان مراقب سوء استفاده دشمنان از سهمیه بندی بنزین باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان از آرامش و امنیت  بعد از اعلام سهمیه بندی سوخت توسط دولت در همه نقاط استان خبر داد .

او افزود: شهروندان مراقب سوء استفاده دشمنان از سهمیه بندی بنزین باشند.

سردار "غلامرضا جعفری" گفت:با رصد مستمر آشکار و پنهان کلیه جایگاه های توزیع سوخت در استان از زمان اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت تا کنون هیچگونه مشکل امنیتی در این رابطه در استان گزارش نشده است.این رابطه در استان گزارش نشده است.

او افزود : تا این لحظه با رصد فضای عمومی با همکاری و تعامل خوب مردم و هوشیاری و آمادگی کامل ماموران انتظامی بحمداله تاکنون حتی کوچکترین مورد سوء استفاده توسط معاندین نداشته ایم .

سردار جعفری با تأکید بر نظارت مستمر بر جایگاه های سوخت گفت: بر اساس دستور العمل های ارسالی و مصوبات جلسه قرارگاه امام علی تمهیدات لازم برای عدم وقفه در ارائه خدمت و تحویل به موقع سوخت به مردم و رانندگان اندیشیده شده است.

اوبا بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از منابع انرژی بخصوص نفت و گاز فراوان برخوردار است، گفت: همواره دغدغه خود مردم و مسئولان استفاده به نحو شایسته از این ذخائر و حفظ آن برای نسل های آینده است.

فرمانده انتظامی  هرمزگان با تأکید بر اینکه مردم مراقب سوء استفاده دشمنان از سهمیه بندی بنزین باشند، اظهار داشت: شهروندان محترم هرمزگانی هرگونه اخبار را از منابع و سایت های موثق و معتبر رصد نموده و از انتشار اخبار خلاف واقع و کذب اجتناب کنند.

سردار جعفری ضمن قدردانی از همت و تلاش جمعی سایر فرماندهان ، مدیران و کارکنان انتظامی در سطح استان گفت : مردم فهیم ، ولایی و دریادل استان همواره در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت یار و حامی پلیس بوده و به خوبی فرزندان و خادمان خود را در نیروی انتظامی در تولید امنیت ترافیکی ، انتظامی و اجتماعی یاری می کنند که این همکاری خوب و شایسته مردمی قابل تحسین است.

انتهای پیام/ر

آرامش در هرمزگان پس از سهمیه بندی بنزین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.