۶۶۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای راهداری زمستانی در آذربایجان شرقی تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رسول زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: این ماشین آلات شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور برای طرح راهداری زمستانی آماده شده اند.

او افزود: ۱۱۶۹ نفر نیروی راهداری استان شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در ۵۰ راهدارخانه ثابت و ۹۰ گروه راهداری برای خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای نیز ساماندهی شده اند.

او طول راه‌های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: با بسیج همکاران و بکارگیری کلیه امکانات و استقرار در مسیر‌های حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در محور‌های پرتردد تلاش می‌شود خدمات مناسبی به ترددکنندگان جاده‌ای ارائه شود.

رسول زاده همچنین از آماده سازی و تجهیز راهدارخانه‌های استان در محور‌های اصلی و فرعی برای امداد رسانی و ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای برای افزایش ایمنی عبور مرور در ایام برفی خبرداد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هموطنان قبل از اقدام به سفر‌های برون شهری از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱ راهداری می‌توانند در خصوص وضع راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاع کسب کنند.

 

انتهای پیام/ش

آماده سازی و تجهیز راهدارخانه‌های استان در محور‌های اصلی و فرعی

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.