معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان و خادمان حوزه نشر و چاپ کتاب در ایلام خبر داد.

تجلیل از فعالان و خادمان حوزه نشر و چاپ کتاب در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , قیطانی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان برگزار می‌شود و از فعالان و خادمان حوزه نشر و چاپ کتاب در سطح استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

او با اشاره برگزاری آیین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه نشر به تجلیل از ناشران و نویسندگان فعال، نویسنده کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: در این مراسم از تازه‌های نشر استان در سال ۱۳۹۸ رونمایی خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: برنامه‌های هفته کتاب با دیدار با ناشران استان به‌منظور پاسداشت فعالیت ناشران استانی و تولید آثار فاخر به‌ویژه در زمینه آثار با محتوای فرهنگ بومی و محلی در ایلام ادامه خواهد یافت.

او اظهار کرد: نواختن زنگ کتاب و کتاب‌خوانی در مدرسه شهید نیازیان در سبزی آباد با حضور مسئولین استانی و بازدید از کتابخانه‌ها، کتاب‌فروشی‌ها، کافه‌های کتاب از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته کتاب است.

قیطانی مطرح کرد: برگزاری نشست نقد کتاب از آثار نویسندگان و مؤلفان استانی و با انتخاب افراد واجد شرایط از میان آثار بومی استان به‌ویژه در زمینه پاسداشت زبان کوردی، فرهنگ و ادبیات بومی محلی از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود و همچنین از اولین مرکز فرهنگی کتاب‌فروشی و اقلام فرهنگی در استان به منظور گرامیداشت زنده‌یاد منصوریان در خیابان فردوسی شمالی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

تجلیل از فعالان و خادمان حوزه نشر و چاپ کتاب در هفته کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.