سرمربی پیشین تیم فوتبال زیر ۱۹ سال ایران پس از قرار گیری در بین نامزد‌های بهترین زن سال آسیا گفت: امیدوارم بتوانم دیدگاه مثبتی به ویژه در آمریکا و غرب برای ایران بسازم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی بهترین بازیکنان، مربیان، فدراسیون‌ها و تیم‌های آسیایی در سال ۲۰۱۹ میلادی را اعلام کرد که کتایون خسرویار مربی تیم بانوان ایران هم به عنوان کاندیدای بهترین مربی زن سال آسیا انتخاب شده است.

خسرویار: زحمات زنان ایرانی به بار نشست/ ذهنیت‌ها را تغییر دادیم

کتایون خسرویار در واکنش به قرار گیری نامش در بین نامزد‌های بهترین مربی زن سال آسیا گفت: انگار تمام زحمات فدراسیون و خانم‌های ایرانی به بار نشست و فوتبال زنان ایرانی در سطح بالاتری قرار گرفت و این بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت بود.

وی ادامه داد: از این به بعد هر کشوری که تصمیم به برگزاری دیدار دوستانه بگیرد یا تورنمنتی برگزار کند از ایران نیز دعوت خواهد کرد و دیگر فکر نمی‌کنند تیم ایران کیسه گل است که فقط گل بخورد.

سرمربی پیشین تیم بانوان ایران ادامه داد: امیدوارم بتوانم دیدگا مثبتی به سمت ایران مخصوصا در آمریکا و غرب بسازم و دختران ایرانی بیش‌تری را جذب فوتبال کنم.

خسرویار در پایان درباره وضعیت تیمش ReignFC در سیاتل آمریکا نیز گفت: در بالاترین سطح لیگ آمریکا مشغولم و تا به امروز ۳ پیروزی، ۴ مساوی و دو باخت کسب کردیم و در هفته جاری نیز ۲ بازی بسیار سخت در پیش داریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.