رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: مردم در صورت مشاهده، افزایش غیرمجاز و غیرقانونی قیمت کالاها، موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ این سازمان گزارش کنند و این سامانه به صورت ویژه مسائل بازار را رصد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی حسینی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: پاسخگویی به سامانه ۱۲۴ طی این ایام از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب با تلاش بازرسان به صورت ویژه انجام و در مابقی ساعات شبانه روز به درخواست‌ها به‌صورت الکترونیکی پاسخ داده می‌شود.

او بیان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان پس از افزایش قیمت بنزین از دو منظر تمهیداتی را برای بازار اندیشیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: افزایش قیمت بنزین بر روی پنج درصد از کالا‌ها و خدمات از جمله حمل و نقل درون شهری به صورت مستقیم تاثیر دارد که افزایش نرخ این کالا‌ها برعهده کارگروه تنظیم بازار گذارده شده و تاکنون تصمیمی برای افزایش قیمت این محصولات گرفته نشده است.

او گفت: افزایش قیمت بنزین بر ۹۵ درصد کالا‌ها تاثیری ندارد و در صورتی که برخی افراد سودجو قصد افزایش نرخ این کالا‌ها را به صورت غیرمجاز انجام دهند تیم‌های نظارتی و گشت‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان از طریق شماره ۱۲۴ و اداره‌کل تعزیرات حکومتی این استان از سامانه ۱۳۵، تخلفات بازار را به صورت ویژه رسیدگی می‌کنند که با سوءاستفاده‌گران برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ی

افزایش قیمت بر  روی پنج درصد کالا ها

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار