معاون بازرسی سازمان صمت از طرح تشدید بازرسی‌ها همزمان با افزایش قیمت سوخت خبر داد.

کبیری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  با اشاره به طرح تشدید بازرسی‌ها در قزوین همزمان با افزایش قیمت سوخت خبر داد داد و هدف از اجرای آنرا جلوگیری از گرانی‌های خودسرانه بیان کرد.

کبیری افزود: در ستاد تنظیم بازار استان از ابتدای اجرای طرح افزایش قیمت سوخت تصمیمات خوبی برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گرفته شده است و این سازمان هم برای نظارت بر عرضه محصولات و کالا‌ها نظارت و بازرسی را تشدید کرده است.

او اضافه کرد: در زمینه تهیه و تامین کالا‌های اساسی نگران خاصی وجود ندارد و پیش بینی‌های لازم انجام شده است.
معاون بازرسی سازمان صمت تاکید کرد: مردم هر گونه گران فروشی، کم فروشی و احتکار را به صورت حضوری و یا با شماره ۱۲۴ به سازمان صمت اطلاع دهند

یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم دیروز به شایعات تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: مطالعه میزان تورم مربوط به بهای بنزین در دوره‌های مختلف نشان می‌دهد تنها یک و شش تا یک و هشت دهم درصد از تورم ناشی از افزایش بهای بنزین بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم در این برنامه درباره نحوه کنترل قیمت‌ها گفت: سقف افزایش قیمت‌ها تا یکی دو درصد پیش بینی شده است.

سعید نبیل افزود: مردم باید به کمک رسانه‌های آگاه و همچنین اتحادیه‌های اصناف، با تورم مجازی احتمالی مقابله کنند تا این تصمیم بزرگ اقتصادی با کمترین هزینه اجرا شود.

او درباره مدیریت کالا‌های انبار‌ها هم گفت: سامانه موجودی انبار‌ها رصد می‌شود و اگر انباری اعلام موجودی نکرده باشد، با آن برخورد قضایی خواهد شد.

رئیس سازمان صمت گفت: مردم در کنار دستگاه‌های نظارتی در کنترل قیمت‌ها نقش مهمی دارند و با ارائه گزارش درباره تخلفات بازار می‌توانند به کنترل قیمت‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ک

طرح تشدید بازرسی‌ها همزمان با افزایش قیمت سوخت

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار