استاندار هرمزگان گفت: برای بودجه سال آینده ۴۲۳ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای استان در نظر گرفته شده که در مقایسه به بودجه امسال ۱۵ درصد افزایش یافته است.

پیش بینی ۴۲۳ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت طرح‌های پرورش ماهی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فریدون همتی ، استاندار هرمزگان گفت: استاندار هرمزگان گفت: برای بودجه سال آینده ۴۲۳ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای استان در نظر گرفته شده که در مقایسه به بودجه امسال ۱۵ درصد افزایش یافته است.

او افزود :  طرح های پرورش ماهی و میگو در هرمزگان مورد توجه ویژه قرار دارند.

فریدون همتی گفت :هدف گذاری ما تولید ۵۰ هزار تن ماهی پرورشی در دو سال آینده در هرمزگان است و برای اجرای این طرح به ویژه در روستاهای ساحلی هرمزگان، طبق مذاکرات صورت گرفته با معاونت توسعه روستایی کشور ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مخصوص پرورش ماهی به استان اختصاص یافت که در صورت درخواست متقاضیان به آنها پرداخت می شود.

استاندار هرمزگان افزود: براساس برنامه ششم توسعه باید پنج هزار هکتار گلخانه تولید محصولات کشاورزی در هرمزگان ایجاد شود و برای رسیدن به این هدف اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است.

او گفت : راه اندازی گلخانه تولید محصولات کشاورزی در هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی دشت بارق در شهرستان بشاگرد از جمله این برنامه ها است که برای آن ۱۰ میلیون متر مکعب آب از سد جگین اختصاص یافته است.

انتهای پیام / ن

راه اندازی گلخانه در هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی دشت بارق بشاگرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.