جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند خبر داد.

در عملیات پلیس در شازند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ۳ عملیات پلیس شهرستان شازند خبر داد.

سرهنگ سپهوند گفت: در تداوم عملیات‌های مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان شازند روز گذشته در سه عملیات جداگانه موفق به توقیف یک میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال انواع کالای قاچاق شدند.

او تصریح کرد: در یکی از این عملیات‌ها ماموران انتظامی از یک دستگاه خودروی سواری موفق به کشف ۱۳۲ دستگاه لوازم برقی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دیگر عملیات پلیس در توقیف خودروی سواری حامل بار قاچاق اشاره و بیان داشت: در این عملیات هم مقدار ۴۶۰ کیلوگرم بادام و کشمش قاچاق کشف شد.

او ادامه داد: در دیگر عملیات پلیس هم یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که به صورت غیرمجاز توسط فردی در شهر مهاجران نگهداری می‌شد، توقیف شد.

سرهنگ سپهوند ارزش ریالی کالای‌ها قاچاق کشف شده را در بررسی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعلام کرد و گفت: در این عملیات‌ها ۳ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

انتهای پیام / ج

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالا در ۳ عملیات پلیس شازند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.