معاون پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری تا کنون هزار و ۵۵۳ فقره طلاق در استان اردبیل رخ داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان اردبیل امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان اردبیل گفت: در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، میزان طلاق در استان اردبیل ۱/۵ درصد افزایش یافته و این موضوع توجه جدی به موضوعات فرهنگی و پیشگیرانه را یادآور می‌شود.

او افزود: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری تا کنون هزار و ۵۵۳ فقره طلاق در استان اردبیل رخ داده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: در پرونده‌های مرتبط با مسائل کیفری در استان اردبیل شاهد افزایش یک درصدی پرونده‌ها تا پایان مهرماه هستیم و این در حالی است که در پرونده‌های حقوقی و مدنی با افزایش حدود ۱۲ درصدی پرونده‌ها روبرو شدیم.

خدادادی ادامه داد: افزایش پرونده‌ها در حوزه‌های مدنی، حقوقی و اختلافات خانوادگی از مسائل اقتصادی نیز نشأت می‌گیرد.

او با بیان اینکه آموزش‌های قبل از ازدواج در استان اردبیل باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: در حوزه خانواده در شش ماهه ابتدایی سال جاری با کاهش ۹/۸ درصدی ازدواج مواجه شدیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان اردبیل یادآور شد: توسعه مراکز مشاوره در مرکز استان و شهرستان‌ها در اولویت قرار گرفته و در این خصوص باید از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف و مراکز مشاوره به شکل مطلوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

افزایش ۵ درصدی طلاق در اردبیل

برچسب ها: طلاق ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.