سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: قول می‌دهم از روز یکشنبه روند تیم را تغییر بدهیم و نتایجی در شان ذوب آهن کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان  درباره اینکه در سال‌های گذشته در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته، بیان کرد: می‌دانیم هواداران و مجموعه باشگاه آزرده خاطر شده اند و به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا در آینده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او افزود: بازی‌های خوب برای ما کافی نبوده و جا دارد از مدیرعامل باشگاه، کارخانه و بازیکنان که حمایت کردند، تشکر کنم و این قول را می‌دهم که از روز یکشنبه روند تیم را تغییر بدهیم و نتایجی در شان ذوب آهن کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: چراغ سبز مشروط هیئت مدیره ذوب آهن به منصوریان


منصوریان ادامه داد: به امید خدا شرمنده مردم خوب اصفهان نمی‌شویم. در یک سال گذشته در اصفهان در آرامش کامل بودم و یک سال خوب را در دوران ۱۰ سال مربیگری ام از نظر امکانات، زمین تمرین، شنا، استخر و ... داشتم. اولین بار در دوران مربیگری ام در ذوب آهن زیر نور تمرین کردم و باید بگویم حتی در تیم ملی هم این شرایط نبود. قول می‌دهم آن‌ها را شرمنده نکنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان گفت: از هواداران ذوب آهن و فوتبالدوستان اصفهان می‌خواهم همانطور که در همه ادوار گذشته این ۲ تیم (سپاهان و ذوب آهن) را تنها نگذاشتند، روز یکشنبه هم ما را تنها نگذارند. با تمام وجود برای هواداران و پیشکسوتان باشگاه می‌جنگیم.

انتهای پیام/

اظهارات منصوریان درباره شرایط ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار