معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح مسکن محرومان استان نسبت به برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده از پیشرفت خوبی برخوردار است.

طرح مسکن محرومان سريع‌تر از برنامه زمانبندي در حال اجرا استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در اجرای طرح احداث مسکن محرومان استان گفت: این طرح نسبت به برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده از پیشرفت خوبی برخوردار است.

او افزود: هفت بانک عامل برای اجرای این طرح مشخص شده است که انتظار می‌رود با همکاری و هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی تسهیلات تخصیص یافته به استان در زمان مقرر جذب شود.

نصیری ادامه داد: تاکنون بانک‌ها تعامل خوبی با بنیاد مسکن داشته اند و مشکلی در این خصوص شکل نگرفته است، اما اگر برخی قوانین دست و پاگیر در خصوص ضامن تعدیل یابد این طرح از پیشرفت بیشتری برخوردار می‌شود.

او، با اشاره به اینکه سهم چهارمحال و بختیاری در طرح احداث مسکن محرومان دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی است، اظهار داشت: بنا بر گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون در حدود یک هزار و ۳۰۰ خانوار مشمول این طرح در استان شناسایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برهمین اساس در خصوص شناسایی خانوار‌های محروم و مشمول این طرح، ۳۲ درصد نسبت به برنامه زمان‌بندی جلوتر هستیم.

نصیری اضافه کرد: مقرر شده است تا متقاضیان طرح با معرفی یک ضامن معتبر، از تسهیلات طرح بهره‌مند شوند و بانک‌ها با لحاظ کردن ضمانت زنجیره‌ای روند اعطای تسهیلات را تسریع ببخشند.

انتهای پیام/ز

اجرای طرح مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: مسکن ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار