مدیرکل هواشناسی فارس، میزان بارش باران در شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارش باران از روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه تاکنون، اظهار کرد: شهرستان کازرون با ۸۲ و ۸ دهم، فراشبند با ۷۹ و ۴ دهم و نورآباد ممسنی با ۷۰ و یک دهم میلی متر بیشترین میزان بارش باران را داشته اند.

او ادامه داد: در فیروزآباد ۶۵ و ۴ دهم، قیروکارزین ۶۲ و ۶ دهم، شهرک گلستان ۵۵ و یک دهم، خنج ۵۴ و ۴ دهم، لامرد ۵۳ و ۶ دهم، اردکان ۵۳ و ۲ دهم، درودزن ۴۴ و ۴ دهم و شیراز ۴۴ و یک دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: در جهرم ۳۹ و ۶ دهم، سروستان ۳۲ و ۳ دهم، زرقان ۳۱ و ۴ دهم، تخت جمشید ۳۰ و ۳ دهم، فسا ۲۵ و ۲ دهم، خفر ۲۳ و ۹ دهم، لار ۲۳ و ۲ دهم میلی متر باران باریده است.

دهملایی گفت: در داراب ۱۴ و ۳ دهم، صفاشهر ۱۲ و ۸ دهم، ارسنجان ۱۲ و یک دهم، زرین دشت ۸ و ۸ دهم، ایزدخواست ۷ و ۵ دهم، اقلید ۵ و ۶ دهم، استهبان ۴ و ۹ دهم، بوانات ۲ و ۸ دهم، نی ریز ۲ و ۶ دهم و آباده یک و ۸ دهم میلی متر بارش باران ثبت شده است.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون شهرستان‌های فراشبند با ۱۲۲ و ۸ دهم، کازرون ۹۴ و ۲ دهم و اردکان با ۸۳ و یک دهم میلی متر رکورددار میزان بارش باران در استان فارس هستند.

انتهای پیام/چ

میزان بارش باران در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار