مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز مطرح کرد؛

پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۳۲۳ نفر از مددجویان کمیته امداد امام (ره)

مبلغی بالغ بر ۲ تا ۵ میلیون تومان بر حسب نیاز به هر مددجوی کمیته امداد البرز پرداخت شده است.

پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به ۳۲۳ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،  با بیان این که کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به ۳۲۳ نفر از مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز پرداخت شده است، افزود: طی هفت ماه گذشته در سال جاری علاوه بر این تعداد با همکاری و مساعدت مراکزنیکوکاری مرتبط، مبلغی بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان به افراد مشمول که تحت پوشش کمیته امداد نبودند نیز کمک هزینه ازدواج و جهیزیه پرداخت شده است.


یشتر بخوانید: رشد ۳ برابری اعطای وام قرض‌الحسنه کمیته امداد به نیازمندان البرزی


او تعداد مددجویان دریافت کننده کمک معیشت از کمیته امداد امام (ره) استان را چهل و هفت هزار و چهارصد و سی و پنج نفر در قالب بیست و شش هزار و چهارصد و دو خانوار اعلام کرد و افزود: این خانواده ها از  از مساعدت‌های تک یا چند خدمتی کمیته امداد برخوردار هستند.

محمدی فرد مساعدت خیرین را از ارکان فعالیت‌های کمیته امداد دانست و افزود: به افزایش این مشارکت‌ها برای رسیدگی بهتر به وضعیت محرومین جامعه نیازمند هستیم.

او در ادامه گفت: در حال حاضر ۹۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان به صورت محله محور، فراگیر و تخصصی با همت نیکوکاران البرزی فعال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: مساعدت ویژه به خانواده های محروم در شرایط اضطرار، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای کمک به تامین ودیعه مسکن مددجویانی که مستأجر هستند، تأمین مسکن برای تمامی خانواده های مددجوی ایتام استان البرز، فراهم سازی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و کاریابی مددجویان مستعد اشتغال، از مهمترین خدمات وحمایت‌های کمیته امداد امام(ره) در استان البرز است.

انتهای پیام/م.م

نیاز به همت خیران برای افزایش مراکز نیکوکاری در سطح استان 

برچسب ها: نیکوکاری ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.