مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد، فردی در یکی از استان‌های غربی با یک دستگاه خودروی پراید قصد انتقال یک محموله سیگار قاچاق به تهران را دارد.

سردار حاجیان افزود: ماموران پلیس آگاهی قزوین پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس زنجان و در اختیار گذاشتن اطلاعات تکمیلی، پلیس آگاهی زنجان خودروی مورد نظر را در محور زنجان –تبریز شناسایی و توقیف کرد.

او اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودروی ۶۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی و ۲ هزار و ۸۸۰ بسته توتون قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش کالای کشف شده را یک میلیارد ریال بیان کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

*دیدار مردمی معاون وظیفه عمومی استان قزوین با شهروندان

معاون وظیفه عمومی استان قزوین به همراه تعدادی از مدیران خود ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه به صورت حضوری و تلفنی درباره مسائل مربوط به خدمت سربازی با مردم گفتگو و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کند.

شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس میدان ۲۲ بهمن، کوچه شهدای ژاندارمری مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان بگذارند و پاسخ لازم را دریافت کنند.

*اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بویین زهرا

سرپرست فرماندهی انتظامی بوئین زهرا گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی وراهور شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس، ۴ نفر سارق موتورسیکلت و ۲ نفر مالخر را دستگیر و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۵۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف کردند.

او ازشهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۵۰۰ گرم هروئین در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در مهرگان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران کلانتری ۱۵ مهرگان، مخفیگاه متهم را شناسایی و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در بازرسی از منزل این قاچاقچی ۵۰۰ گرم هروئین کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار