رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی فردا را در شهر اراک اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز چهارشنبه در شهر اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به فراخوان‌های مردمی در برگزاری راهپیمایی “میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور" و خدمت رسانی و تسهیل دسترسی و حضور شهروندان انقلابی، محدودیت‌هایی در سطح شهر اراک اعمال شده است.

سرهنگ حسینی افزود: محدودیت‌های اعمال شده در سطح شهر اراک از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه سال جاری اجرا و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت و در ساعات محدودیت ترافیکی، رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری ممنوع می‌باشد.

او اضافه کرد: محدوده‌های ترافیکی در خیابان‌های مخابرات به سمت میدان شهدا، میدان هفت تیر به طرف میدان شهدا، تقاطع ۱۷ متری شهید رجایی به طرف میدان شهدا، خیابان محسنی و خیابان شیخ فضل الله، خیابان ادبجو و خیابان دانشگاه به طرف مصلی بیت المقدس و کلیه مسیر‌های منتهی به مصلی بیت المقدس شهر اراک اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص خودرو‌های پارک شده هشدار داد و گفت: در جهت تامین امنیت مسیر راهپیمایی از پارک خودرو‌ها در مسیر راهپیمایی از جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام / ج

پلیس استان مرکزی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی فردا را در شهر اراک اعلام کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.