مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۸ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف پژو حامل ۴۰ کیلو تریاک در زیباشهر

فرمانده انتظامی شیراز ازتوقیف یک سواری پژو پارس و کشف ۴۰ کیلو تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری "۳۰ رکن آباد" شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مطلع شدند شخصی به هویت معلوم اقدام به توزیع مواد مخدر به صورت عمده در شهرک زیباشهر می‌کند که شناسایی و دستگیری قاچاقچی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک سواری پژو پارس حامل مواد مخدر را در شهرک "زیباشهر" در حالی که در بلوار اصلی پارک بود را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۴۰ کیلو تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای راننده قاچاقچی متواری کماکان ادامه دارد.

سرهنگ شجاعی هشدار داد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پرونده ۲ سارق با ۳۵ فقره سرقت بسته شد

سرپرست پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای با ۳۵ فقره انواع سرقت در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در مناطق مختلف شیراز، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و هدفمند، ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهمین دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۳۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در شیراز اقرار و سپس روانه زندان شدند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان اموالی مسروقه از جمله سیم بکسل، اره برقی، شمشادزن، کولر، کابل برق، موتور و پمپ کولر، کامپیوتر، باطری خودرو، آهن آلات، جعبه فیوز، پروژکتور و پایه چراغ روشنایی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی است و از شهروندان در خواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۲ کشته و یک مصدوم حاصل برخورد پژو با نیسان

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با وانت نیسان در محور پل آبگینه به کازرون، ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور پل آبگینه به کازرون، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری ۴۰۵ با ۵ سرنشین با یک وانت نیسان برخورد کرده که بر اثر آن ۲ نفر از سرنشینان پژو در دم فوت و راننده نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان بیان کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از سوی راننده نیسان به دلیل سبقت غیر مجاز اعلام کردند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مرتضی
۰۷:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
مواظب باشید آخه چقدر حادثه
آخرین اخبار