مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بسته بندی مشتری پسند راه ورود به بازار‌های جهانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در نهمین نشست تخصصی بسته‌بندی صنایع دستی و راهکار‌های تجاری سازی اظهار داشت: اهمیت بسته بندی تولیدات صنایع دستی برای هنرمندان و فعالان این عرصه معرفی شود چرا که بسته بندی مشتری پسند راه ورود به بازار‌های جهانی است.

او افزود: با تشریح و تبیین اهمیت بسته بندی تولیدات صنایع دستی برای هنرمندان و فعالان این عرصه زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان ایجاد خواهد شد.

جوادی اضافه کرد: تولید ثروت ملی و استفاده از آن در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم از مهمترین دستاورد‌های اهمیت بسته بندی تولیدات صنایع دستی برای هنرمندان و فعالان این عرصه به شمار می‌رود.

او ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه هنرمندان با هدف ارتقای کمی و کیفی بسته بندی صنایع دستی و راهکار‌های تجاری سازی را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

مهرداد رئیسی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: کیفی سازی، نوآوری و خلاقیت در تولیدات صنایع دستی مورد توجه هنرمندان قرار گیرد.

او افزود: استقبال مردم از تولیدات صنایع دستی مطلوب، اما هنوز به شرایط کافی و مطلوب نرسیده است.

رئیسی اضافه کرد: افزایش صادرات و ارزآوری از مهمترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در حوزه تولیدات صنایع دستی به شمار می‌رود.

او ادامه داد: تجاری‌سازی، آموزش، تولید، بسته بندی مناسب و عرضه به بازار از مهمترین مؤلفه‌های حوزه صنایع دستی است.

انتهای پیام/ف

برپایی نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی و راهکار‌های تجاری سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار