مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: انجام خرید "مودم با شرایط پرداخت بهاء پس از فروش به مشتری" از شرکت تولیدکننده داخلی، موجب صرفه‌جویی ارزی ۸ میلیون یورویی در این شرکت شد.

صدریبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: انجام خرید "مودم با شرایط پرداخت بهاء پس از فروش به مشتری" از شرکت تولیدکننده داخلی، موجب صرفه‌جویی ارزی ۸ میلیون یورویی در این شرکت شد.

صدری افزود: اولویت استفاده از تجهیزات تولید داخل کشور برای ما یک ضرورت است، از این رو، برای تأمین مودم مورد نیاز مشتریان خود، از شرکت تولیدکننده داخلی خرید کردیم که این امر موجب صرفه‌جویی ارزی ۸ میلیون یورویی در این شرکت شد.

او حمایت از تولیدکنندگان داخلی را بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری یک ضرورت عنوان کرد و افزود: اگر همه ما بتوانیم برای تأمین ملزومات مورد نیاز خود از تولیدکنندگان داخلی خرید کنیم، نه تنها میزان وابستگی ما به شرکت‌های خارجی کاهش می‌یابد، بلکه این بهترین فرصت برای خلق ایده و تولید فناوری در داخل کشور محسوب می‌شود.

صدری، ضمن تأکید بر انجام روند قانونی خرید تجهیزات، توجه به صرفه‌جویی ارزی کشور را امری لازم دانست و اظهار داشت: این اقدام، یعنی "خرید مودم با شرایط پرداخت بهاء پس از فروش به مشتری"  اگر توسط شرکت مشابه خارجی انجام می‌شد، باعث خروج بیش از ۸ میلیون یورو ارز از کشور می‌شد که ضمن جلوگیری از آن، موجب صرفه‌جویی در منابع ارزی کلان کشور شد.

منبع: سیتنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمانکار مخابرات
۱۶:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
برادر، تولید داخل کجا بوده، کل قطعات از چین میاد، تو بم فقط با پیچ ایرانی مونتاژ می کنند، اگه خواستید اسنادش هم موجود هست.