دستگاه قضا باید عاملان اصلی اغتشاشات اخیر را به اشد مجازات برساند

نماینده ولی فقیه در گیلان در تجمع امروز رشت گفت: دستگاه قضا باید عاملان اصلی اغتشاشات اخیر را به اشد مجازات برساند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در اجتماع حماسی مردم در حمایت از رهبری و محکومیت اغتشاشگران در میدان شهدای ذهاب رشت با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، هسته‌های اصلی این فتنه را دشمنان انقلاب اعم از استکبار، منافقان و سلطنت طلبان دانست و گفت: دستگاه قضا باید مقتدرانه عوامل اصلی اغتشاشات اخیر که مسببان سلب آرامش مردم هستند را به اشد مجازات برسانند.

او، خطاب به اغتشاش گران و حامیان مستاصل شان، افزود: در اغتشاش اخیر چه چیزی گیرتان آمد؟ آیا شکست ترفند‌های مذبوحانه شما در فتنه‌های ۸۸ و دی ماه ۹۶، درس عبرتی برایتان نشده است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: در روند برنامه ریزی‌ها و اجرای آن، در بستر مشورت با مردم، دیدگاه عمومی را مد نظر قرار دهند تا از بروز هرگونه مشکل پیشگیری شود.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: ملت بزرگ ایران از دستگاه اجرایی می‌خواهند که درعرصه تعاملات خارجی و مدیریت داخلی لبیک گوی منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و رهنمود‌های ایشان را فصل الخطاب و خط قرمز بدانند.

آیت الله فلاحتی، از دستگاه‌های نظارتی اعم از تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی و دیگر متولیان نظارتی خواست با جدیت روند تثبیت نرخ‌ها کالا و خدمات را رصد و با هرگونه تخلفی برخورد کنند تا هیچ گونه فشار به معیشت مردم وارد نشود.

او در پایان از مردم ولایتمدار و انقلابی، و همچنین نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج که با درایت و بصیرت از هرگونه سوء استفاده دشمنان از اغتشاش اخیر جلوگیری کردند قدردانی کرد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را در گرو پیوند مستحکم آحاد ملت با حاکمیت دانست.

 

انتهای پیام/م.ع

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با اغتشاشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
شهید مدافع وطن چه وقت در رشت تشییع میشود؟
امشب وداع در گلزار شهدا بود؟