افزایش سالانه ۶ درصد مصرف گاز در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از افزایش سالانه ۶ درصد مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: مصرف گاز در استان اردبیل به علت اجرای طرح‌های گازرسانی به روستا‌ها و صنایع سالانه ۶ درصد افزایش می‌یابد.

او با بیان اینکه امسال برای ۷۶ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده گازرسانی شده است افزود: قرارداد گازرسانی به ۸۵ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده منعقد شده است که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط عملیات اجرایی این پروژه‌ها اجراء خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در هشت ماه امسال بیش از چهار هزار و ۷۳۱ متر مکعب در ساعت، گاز طبیعی به واحد‌های صنعتی و مصرف کنندگان عمده استان اردبیل اختصاص یافته است.

اسماعیلی با تاکید بر عزم شرکت گاز استان در گازرسانی به صنایع در سال رونق تولید اظهار کرد: هم اینک پروژه گازرسانی به ۱۸۵ مصرف کننده عمده و صنایع استان اردبیل در دست اجراست.

او با اشاره به ادامه برنامه جایگزینی گاز طبیعی با سوخت فسیلی در واحد‌های صنعتی این استان افزود: عملیات جایگزینی سوخت‌های فسیلی با سوخت گاز در شهرک‌های صنعتی و صنایع تبدیلی گسترده استان در سال جاری موفقیت آمیز بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل همچنین گفت: رونق تولید و کاهش موانع تولید از رویکرد‌های شرکت گاز استان در سال جاری تعیین شده و برای رسیدن به این هدف، با برنامه‌ریزی و تشویق صاحبان صنایع، اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

انتهای پیام/ح

گازرسانی به ۱۸۵ مصرف کننده عمده و صنایع استان اردبیل

برچسب ها: گاز طبیعی ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.