بازار زیر ذره بین نظارت شبانه روزی بازرسان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از رصد بازار و خدمات حمل و نقل درون و برون شهری خبرداد.

بازار زیر ذره بین نظارت شبانه روزی بازرسانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات حمل و نقل درون و برون شهری استان مرکزی مقرر شد اتحادیه تعاون روستایی استان نسبت به تامین ۵۰۰ تن سیب درختی و یک‌هزار تن پرتقال برای نوروز سال آتی اقدام کند.

رصد خدمات حمل و نقل درون و برون شهری استان مرکزی

فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی از رصد خدمات حمل و نقل درون و برون شهری این استان پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین خبر داد و گفت: از زمان اعلام نرخ جدید بنزین تاکنون هیچ تخلفی از سوی آژانس‌های درون و برون شهری استان گزارش نشده است.

فرخی با بیان اینکه در خصوص ارایه نکردن خدمات از سوی برخی رانندگان آژانس‌ها گزارش‌هایی ارسال شده که باید این افراد از لیست سهمیه بنزین خارج شوند افزود: بسیاری از خودرو‌ها پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین به دنبال ۲ گانه سوزکردن خودرو‌ها هستند، اما به یک‌باره هزینه این کار نیز ۲ برابر شده و نیاز است اقدام‌های لازم دراین خصوص نیز صورت گیرد.

او اضافه کرد: گزارش قیمت اقلام و کالا‌های مختلف روزانه در استان مرکزی رصد و نتایج به ستاد تنظیم بازار اعلام می‌شود و تلاش‌ها برای تنظیم بازار در بخش‌های مختلف استان به کار گرفته شده است و انتطار می‌رود مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را اطلاع رسانی کنند.


جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خنداب با هدف نظارت بیشتر

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خنداب در فرمانداری این شهرستان با هدف نظارت بیشتر بر بازار برگزار و مقرر شد : گشت های مشترک تعزیرات ، اتاق اصناف و اداره صمت فعالتر بر نظارت و بصورت شبانه روزی باشد و از هرج و مرج در بازار جلوگیری شود و نرخ گذاری واحدهای صنفی ،افزایش خودسرانه قیمت توسط هیچ گروهی در مورد هیچ نوع کالایی حتی نهاده های دامی پذیرفته نشود و با متخلفین شدید شود، رانندگان حمل و نقل شهری و برون شهری مجوز اتحادیه را هر چه سریعتر دریافت کنند و مبلغ 2 میلیون تومان هم تسهیلات قرض الحسنه م به آنها پرداخت شود.

محمدی رئیس اتاق اصناف شهرستان خنداب در این جلسه گفت : با توجه به نظارت ها بر 2 شهر و واحدهای صنفی در 80 روستا فعلا به مورد گرانفروشی برخورد نکرده ایم و نظارت ها به صورت مستمر ادامه دارد .

شیخی رئیس صمت هم افزود : مردم نگران کالاهای ضروری مصرفی خود نباشند و در سطح شهرستان خوشبختانه کمبودی وجود ندارد .

در ادامه جلسه حاج علی بیگی فرماندار شهرستان خنداب به همراه اکیپ بازرسی به صورت میدانی از اصناف در سطح شهرستان بازدید کردند که در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت : مردم میتوانند در صورات مشاهده تخلف با ادارات مربوطه و سامانه 124 تماس بگیرند .

انتهای پیام ج

برچسب ها: اخباراقتصادی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.