در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، برگزیدگان بخش ملی جشنواره قصه گویی،۹۰ ثانیه‌ای و بخش دفاع مقدس مشخص شدند.

اعلام نتایج برگزیدگان جشنواره بین المللی قصه گوییسارا امیدوار کارشناس فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در رابطه با اینکه قصه گویی یکی از روش‌های آموزش غیر مستقیم است ،گفت: قصه گویی از ابتدای آفرینش انسان بوجود آمد و یکی از بهترین ابزار‌های آموزشی غیر مستقیم است که می‌تواند تجربیات، درد ها، صبر‌ها و به طور کلی فرهنگ ما را به صورت غیر مستقیم منعکس کند.

او تصریح کرد: رضا بابک، عباس جهانگیریان و علی خانجانی داوران جشنواره قصه گویی بودند و راه یافتگان به بخش ملی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را تعیین کردند.

نرگس فضلی با قصه "مهره مار" در رتبه نخست و مریم دیندار از کرمان با قصه "سوپ هویج " در جایگاه دوم، فاطمه غفاری سروستانی از هرمزگان با قصه "آرزوی بزرگ" , الهام اسکندری از هرمزگان با قصه "ابر کوچولو", زهرا دهستانی از یزد با قصه "حاکم نادان و دزد بدجنس " به ترتیب رتبه‌های بعدی را از آن خود کردند و به بخش ملی راه یافتند.

در بخش قصه گویی ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع "شهر من مشهد", طیبه ثابت، محمد رضا نواب کامل، آرمین مرگان، مهدیه حسینی، حلما حاجی محمدی فریمان و نجمه کمالی شهری، برگزیدگان این بخش از قصه گویی هستند.

برگزیدگان بخش دفاع مقدس نیز مصطفی میر شجاع عنبرانی، مهدی حیدری و هاشم افشاریان بودند که از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام//م. پ


برگزیدگان جشنواره بین المللی قصه گویی مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.